Jun 16, 2009

ein bahne strasse

soranlar oldu haliyle "neredesin ibis" minvalinden...tabi kimse bilmez Rijkaard nasi oldu da imza atti, Neeskens beraberinde geldi. Frank'ima nazim gecer gecmesine de, Johan buyugum bi yerde. madrid'de mesai harcamak gerekti ufaktan anlicaaniz. "esya toplamaya el atar misin haci" deyince frankciim ile ister istemez bi amsterdam yaptim.

ustune 3 gunde 3 ayri sehirde 2 dugun 1 cenazeye katildim. yani herkesin her an yaptii seyler -- c'est la vie. holding falan kurmadim, depresif degilim, temizlik ve gizlilik halen esaslarim.

2 comments:

kIrmIzILI said...

2düğün1cenaze...
hmm...
eet çok normal yani cidden.
ben şahsen bir yıl içinde katılmadım 2düğün1cenazeye...
3günde gerçekten çok normal.

madafaka said...

düğünler için geçmiş olsun.