Oct 3, 2009

breakfast at neo-nazis'

In the wake of the racist attacks in Brooklyn Park last week, the nazis' threat cannot be ignored. They plan to bring their racist, homophobic, anti-immigrant, anti-Semitic message of division and hate right into the heart of the city. They must not go unopposed!
Cagri boyle idi. Cuma aksami okudum, katilmasi muhtemel arkadaslara forwarladim emaili. Mesele burda tartisilmiicak kadar ayyuka cikmis bisey zaten. Bana sadece cokcokcok oznel bi tecrubeyi aktarmak duser.
Sabah neo-nazilerden korunulucak mekana vardim, millet coktan toplanmis hatta tam yuruyuse gecmek uzereydi. solcu tayfanin yani sira, anarko ve crust punk tayfa bariz cogunlukta idi. yuruyus merkezden mahallenin icine sloganlarla devam ederken benim kacirdiim neo-nazilerin kortejin onunde polis korumasi altinda arabalarina goturuldugu gerceidi. etrafta arkadaslari arama maksadi ve berbat bi zamanlama ile arabalarina binmek uzere olan dazlaklara yuzyuze kalakaldim. Standart dangalaklar: combat botlar, kazilmis kafalar, deri montlar, elde emperyal kartalli amerikan barragi. Olaydaki matematiksel dengesizlik neo-nazilerin 4 kisi olmasiydi! bi anda irkcilari koruyan polis ile (aa ne kadar sasirtici!?) onlara girismek uzere hazir punklar arasinda itismeler, tekme savurmalar, kufurlesmeler ve tukurmeler basladi. Manzara ozetle soyle: yol kenarinda bi araba, etrafinda 4 neo-nazi, onlari zopalamak isteyen 100 kadar anarko/punk ve aralarinda polisler.
ve ben bu esnada aramizda 2 metre olan cene sakalli dazlak neo-nazi ile anlik goz goze geldim, refleksi bi haraket ile aazimdaki sakizi olanca kuvvetimle yuzune dooru tukurdum, itisme aninda sakiz adami iskalayip arabanin uzerinden sekti gitti. Adamla bi an goz goze geldik, pismanlik ile catilmis kaslar, utanc ile yere bakan gozlerin bas hereketi ile gozlerime anlik takilmasi, dudaklarinin sanki aalama oncesi buzulmus hali.... Bir insanin utanma haline en cirilciplak hali ile taniklik etmekten ya da buna sebebiyet vermekten diil, o goz temasinin anlamini cozemediim icin yaklasik 2 saniyede nefretten utanca ordan korkuya sekiverdim. arabalarina binip uzaklastilar. Sonra ogrendim ki hep ayni 4 kisi imis bunnar.
Irkciliklarina mi kopurmeliyim, fasist olduklari icin sopayi zaten hakkettiler hakikatine yeniden mi sarilmaliyim, amerikan kollektif politik eylem kabiliyetsizliklerine -- bole bi hadiseye 4 kisi geldiklerine mi aciyayim, utanma hallerine kanip "ulan belki onnar da pisman oldular" diye mi inanayim, yoksa kitle galeyanina ku kadar cabuk gelip bi insana saldirma potansiyelim karsisinda sasirmali miyim bilemedim. Galiba o neo-nazinin utanma ile yenilmislik arasi haline taniklik etmem ile onun benim saldirgan halime taniklik etmesine benim taniklik etmem beni anlik bi felce uuratti. parallax bu, anca basina gelince anniosun. ne hissediceimi bilmiorum ama yine de bos gecmeyeyim: fuck nazi sympathy ulan!

8 comments:

Selamon said...

Dünyanın her yerinde aynı yahu bu faşistler. O utanmışmıdır dediğin faşist, 4 değil de 400 kişiyle gelseydi, hiç tereddüt etmeden sana saldıracaktı. Bu gerçeği atlamıyalım, faşiste sempati duymayalım.

Angel of the Morning said...

Kahrolsun Fashizm!

gp maksimov said...

@ Selamon
Sempati falan duydugum yok yahu. benimki saldirganlik ve direnis beklerken kabullenis gorup ne yapacagini bilemeyen bir sadistin acmazi ile ayni.

Yoksa beklenti ve tedarik 40 kisiyle kapisma icindi...

Büyük Rakı said...

ayıp ayıp o sakızı almadın dimi soora yerden.

Erdela said...

"itisme aninda sakiz adami iskalayip arabanin uzerinden sekti gitti"
Eminim itişme olmasaydı alnının ta ortasına yapıştırıverirdin o sakızı, sayısız yeteneklerinin arasında 20 metreye kadar isabetli sakız tükürebiliriten olduğunu biliyoruz.

O değil de yaş kaç oldu hala sakız mı çiğniyorsun?

Kavunlu BigBabol muydu?

gp maksimov said...

kufurlu bigbabol'du...vereyim, ceynersin?

Eva said...

pardon abi, ağırmış oralar off off

gp maksimov said...

@eva arada sirada. onumuzdeki gunlerde eksinin allahi olucak. sabirsizlik ile bekleyin