Dec 25, 2008

Latissimus dorsi yahut alternatif christmas


Aslinda takriben 3 hafta once bu yili" Yunan Christmasi" ilan etmis, isyan bayragini cekmistim. keza formasyonu kuccukten almadigim icin "kafami dinlerim, oh mis!" muamelisi cekicektim noele. lakin uyari tez elden geldi, "umm (gocmeni bilmedigi amerikan toresi hakkinda uyarma tonuyla) genelde kimse christmasi yalniz kutlamaz, ve bir amerikalinin en korktugu sey christmas da tek basina kalmaktir." iyi peki, my fellow americans o zaman aldigim davetlerden birine icabet ederim, nedir ki...
noel arifesi demek ortadan yukariya (sinif baabinda) butun beyazlarin bi yerlere kacmasi demek...yani sehir bugun sinif arkadasimlarim ve benim! sinif arkadasim derken gocmenler, white trash, ve alt sinif siyahlar... atimizi kosturabiliriz...peki ya fitness? bu meseleye detayi ile soora giriciim...
bugun latissimus dorsi calisacaktim, mahallede kanat diye bilinen kaslar...noel arifesi salon bos olur, kanat heyecanimi maymun misali aletten alete atlayarak cikabilirim diye dusunmeliyim degil mi? degil iste! yahu hani ben gocmendim, hani ben noeli yalniz kutlama tehlikesi ile karsi karsiya idim?! Salon dolu, ama herkeste bi yere bakmalar bir huzun ile cardio kasmalar..."noel arifesinde salona gelecek kadar yalniz ve sefilim" dudak titretmeleri...boylece (abuk sabuk saatlarde calisan) gocmence bi eglencem olacak olan noel arifesinde gym'de erkekcilik oynama hevisim resmen uctu gitti.
e o zaman ben de en gocmen muhitin (Lake Street) tekelcisine giderim (burda liquor store). fiyu! tramvaydaki 2beyazdan biriyim, digeri etrafa saskaloz bakislar atan bir noel seyyahi havaalanindan gelmekte. Sadece tekelci diil, etrafindaki fastfood mekanlari bile societally discarded (ama socially attractive) tiplerle dolu. celiskili musteri profilimi mekandaki en pahali biradan (McEwans Scotch Ale) alarak cilalamis oldum. sabahki keyfimin icine edilmesi sayilmazsa, herkesin evde oldugu saatte (minneapoliste noel arifesinde saat 5ten bahsediyorum) tekelciyi tavaf etmek, otobusle seyahat etmek, bilmedigi adresleri tarif etmeye calismak gibi gocmence butun hareketleri yapmanin dayanilmaz huzuru ile noel mekanina aktim. 
ehliyetsiz araba kullanma (hem de Fargo izledikten soora ve gece), noel sofrasinda "ben imansizim" gibi gocmen pervassizliklarina sonra giriciim. gerisi nasi olsa gelir...

 

No comments: