Dec 31, 2008

Tukatukatukatuka jinjinjiaan, oeaaarrrggghhh!


Iyisiniz sizi gene dertten kurtariyorum, aslinda etegimdeki taslardan da kurtuluyorum bi yandan. Mesele: Grindcore!!!
Hemen High Fidelity'de sahane rol kesmesi Rob Gordon uzerinden John Cusack'a baglaniyoruz:
"What came first, the music or the misery?.. Nobody worries about kids listening to thousands, literally thousands of songs about heartbreak, rejection, pain, misery and loss. Did I listen to pop music because I was miserable? Or was I miserable because I listened to pop music."
Kisa bi tanim alalim: [Napalm Death's] songs address a variety of anarchist concerns, in the tradition of anarcho-punk. These themes include anti-racism, feminism, anti-militarism, and anti-capitalism. Other grindcore groups, such as Carcass, have expressed disgust with the body, and are famous for their vegetarianism. Carcass' work is sometimes identified as the origin of the goregrind style, which is devoted to these bodily themes..."
Iki alintiyi birbiri ile harmanlamak sizin isiniz...ama "grindcore dinlediim icin mi boyleyim yoksa boyle oldugum icin mi grindcore dinliyorum" sorusunu kendimi milyon kere sordugumu soyleyeyim de iciniz rahat etsin. Hemen ekleyeyim, tanimlamadan gaza gelip "su politik janra bi de ben kulak kabartayim" diyenleri evvelden uyarayim, "bu ne layn?!?" deyip kapima gelmeyin. Evvela asagidaki yasanmis dialoglari hatim edin:
anne: -- mutfak robotunu mu calistirdin, milkshake mi yapisoun?
oolan: -- yok, ya musigin sesi acik, muzik bu, grindcore...
anne: muzik?!

manita: sonra ben dedim ki "onunla beraber olmaya karar verdim, cunku o farkli. ne dediimi anlamak istiyosan Nasum [Isvecli grindcore grubu] diye grup var onu dinle."
seven: e o ne dedi?
manita: ne diicek..."dedigin grubu dinledim, sozleri abuk sabuk, karamsar, dunyanin yok olusundan bahsediyorlar, sadece  1 dakka dayanabildim...yaptiklarina muzik mi diyorlar bi de?!"
seven:eee, bak sen...
manita: ben de dedim ki, "iste tam bu dediklerinden dolayi seni degil onu tercih ettim, hic grindcore dinlemiyor olsam bile."
seven: hahh (gururlu grindcorecu pozu)

seven: abi soora nasumun o albumu bence durusu ile muzigi ile...isvec siyasetini yerinden oynatmistir nazarimda...
manita:??
sevenin kankasi: iyi de grubun esas oolani polonya gocmeni, polonya grind scene'ine cevap gibi. Isvecten grindcore un krali cikar dercesine.
seven: davulcu pur punk ama, str8-edge imis bi de
manita:??@!?
sevenin kankasi: sasmam...
manita: hahaha, dediklerinizden bisey anlamiyorum ama bu dinlediginiz seyler bence asmis...cok kuulsunuz.
seven ve kankasi:nasil?
Resim'deki duvar yazisi sexist...biliyorum. Kusuruma bakmayin, lakin TC'de nazi oldugunu dusunen mercimek beyinliler mevcut ne yazik ki, cok sukur ki onlara cevap verecek grindcorecular da.

1 comment:

madafaka said...

gırayndkor ile de hatun kaldırıyorsan, yok artık getir eline tüküreyim.