Feb 28, 2009

dun neler oldu? varan 2

Galatasaray, o igrenc formali Bordeaux'ya 4 atti; daha ne olsun?! Ama ecel terleri dokturdu takim alayimiza. Benim farkim maci bolumde adina "Grad Student Computer Lab" dedikleri yerde izlememdi. %1000 eminim ki bu oda insanlar pis islerini gorsunler, birbirlerine yumulsunlar diye var bolumde! topu topu 10 metrekare, cam yok, 2 bilgisayar, bi telefon, Lacan ve Freud dolu bi kitaplik (eh bu odaya da bu ikisi yakisir) bi kanepe, kanepede yapmaktan sikilanlar icin de bi masa mevcut. iceri pat diye girilmesin die ilaveten kapi da sifreli...miss
Kanka kalibre insan S ile  maclari burda izleyebilecegimizi kesfedince, mac gunu tatli bi heyecan sariyor beni haliyle. Bordeaux macini tek basima izliiceim ve daha kotusu ilk yariyi kaciracaim asikar oldugu icin kosarak ve ritmik kufurler ederek ikinci yariya yetistim.
HOhoho, durum 2-1 acar acmaz de 3-1 oldu...keyif gicir...maci da bi ingiliz kanalindan izlediim icin daha da bi havaya girdim, pesisira ingilizce kufurleri siralimakla mesgulum. Mac 3-3 olunca artik ayakta izlemeye basladim stressten, 30 yasinda hala genc yetenek olan Sabri beyler golu atip skoru 4-3 cevirince, o gazla havaya sicrayan ben "yes, yessss! seen that you son of a b*tch, gordun mu lan gordun mu a...k... o...c..." diye cigligi koyverivermisim (kendine feminist diyen erkek arkadasiniza/manitaniza mac seyrettirin, siradan alt-sinif kahvehane erkeginden farki kalmaz; yannis anlasilmasin, kahvehane erkegini degil, kendini bi halt sanan arkadasa lafim! erkekler de lutfen feminist olmasin, pro-feminist olsun -- bi seyde de kadinlarin isine burnunuzu sokmayin layn!). sandalye bi tarafa, masaya vurunca bilgisayarin hoparlorleri bi tarafa gitti. bi yandan da "biri duyduysa rezil olurum" endisi ile golun tekrarina bakamiyorum....
Ozetle, kimse bagirisimi duymamis ama odadan cikip halkin arasina karistiimda mac stresinden hala  ellerim titrediinden, e galiba biraz da betim benzim attigindan ilk rastlayan H "aa nooldu, hasta mi oldun" diye sordu. Olani biteni anlatinca da "yakisir!" mealinden tebrik etti, gerisi malumunuz, kutlamaya kayak merkezine aktik...

1 comment:

madafaka said...

Ben şahsen o dördüncü golden sonra salonu birayla yıkadım. Hatta yanımdaki arkadaşı da yıkadım. Hatta çekyatı kırdım. Ki anca bugün değiştirebildim.