Feb 10, 2009

Ilk ve Son


Bisey yaptim...normalde gocmenlerle ozdeslestirilen ama "gocmensen yapicaksan" listesine eklemek zinhar aklima gelmeyen bisey. elimi oynatmadan 3-5 bisey kazandim, ama burdan soz yemin olsun bi da yapmiicam.
Tasarlamadim bile, anlik oldu ihtiyac dahilinde. tereciye tere satmak gibi oldu ama teknik anlamda oldu iste. hem ulan torunlara anlatacak bisey iste, hanginiz yapti ki? yapan beri gelsin.
Ama gecen gene uyardilar, "bak o kanadali, catidan kovsalar bacadan geri gelir ama sen? i-i?" soora bunu diyen arkadas arabada salya sumuk bana agladi "ben bole bi insan degildim diye." beni kovabilir sevgili departmentofhomelandsecurity ama en azindan bana o isten soora " u saved the nite brotha" diyenler, senin gibi "yaninda aglayalabilirim di me" diye soran guzel ama kirilgan midwest kadinlari var. senin kimin var be annem? hani ben gocmendim, yalnizdim burda? hepimiz beter gocmusuz...darilmak, gocmeni suclamak yok bunu suratiniza soyleyince.
Ona da soyledim "ihtiyac dahilinde ise numaram sende var..."

No comments: