Mar 15, 2009

ah su mimcilik

Neymis bu mimcilik be yahu?! Tabi mesele mustehcen olunca "aman beni sil, sil beni hanim keserciler" mi istersiniz mail atip "kimmis o cemkirdiin bakayim" diye soran disardan takipciler mi? Prensip meselesi bir, muhattap aldigim blog tayfi bellidir, onlarla kinayeli konusursam adlarini hyperlinklerim. Prensip iki, umursamadiim blogcularin, hele bir haklarinda igneleyici konusuyorsam isimlerini zikretmem. gereksiz yere bunu kaldiramayacak insanlarla yuzgoz olmak istemem.
Petunya ve Egzotika'nin tam ziddi belledigim zad (ya da zadlar cunku onlar da kendilerini 2 kisi lanse etmisler) kanlari ile yazmiolar! sebep bu! bi halt yazdiklarini zannedip, bos konusuolar. Tamam itiraf edeyim bi ara takip ettim, ekledim, cikardim, yorum biraktim falan ama soora sitkim siyrildi. Beni yazilarinla etkileyemiyorsan, yavrum, sen bir hicsin. Diyecegim budur, ismini yahut linkini vermem bu blogun, sizin de enerjisinizi bosa harcamanizi istemem.

No comments: