Mar 24, 2009

bu ne lan?!


emale hesabima girince sag sutunda, yukardaki zikkim cikti.

Bu ne len simdi? tamam fishing deyu bisey var, haberdarim. Hatta diskisi cok pis cikti gecen, beyin kimyasallari uzerine (yavrum detaya girdirmeyin, aar adamim ilgilendiim konulara bi bakin hele) bi online makale okuyorum orda bana "cowboy botu var, kayak botu var abi aliiming?" diye sorup duruo alet. Bilioruz, cakal bunlar. ii de bu nea?!

Bak ecnebi bana nasi yem atio, "belli ki bu culsuz isini savsaklamak icin alamayacagi seylerin fiyatlarina bakan bi sopar, verelim buna ayari" dierek baktiim botlari numarasina kadar onume serio. Simdi deusu ekber gugul, "her turk uc asagi bes yukari budur; sezen dinler, kurana al basar (o kadar bilir zaten), ask sozleri yollar mesaj olarak," gibi bi sonuca, belli ki cuke surelecek zekasi olmayan, hangi pazarlama dehasindan aldiin bu fishing taktigi ile vardin? ha, dunyanin en iyi isyeri?

Sezen Aksu benim kralicem degil, hic olmadi! Bi Neset Ertas, bi Orhan Gencebay olmasi icin daha cok ekmek yemesi lazim. eh o vapuru da sonradan yakalar gibi, du bakalim. siyaseten durusuna sapka cikardiim icin "hadi bakalim kolay gelsin, yandan carkli, boklupusurlu" sarkilarini unutuorum. daha fazla ses cikarmiorum.

Kuran linki Kuran-i Kerim linkinden nie ayri? Kuran-i Mecit linki nie yok o zaman? 2, kuran okucak olsam senden mi link alicam, okuz?

Ask Sozleri diyeni, ben ancak "mese dallari" die uyaririm, saklatmadan once...that's it...

ha unuttum, bi de"more about" var baslikta. Ulan sanki browser'in cache'i sezenle, kuranla, ask sozleri ile doldurmusum da, bi de "more about"i kalmis...ebatini...havle...

1 comment:

zihni örer said...

Hani reyting (rating miydi neydi) var ya?
En çok "tıklanan" mı diyorlar ona bir de?
Demokrasi geldi aklıma, oy sandığında en çok tıklanan parti herkesi yönetiyor.
Nasıl da benzerilk var aralarında!
"En çok tıklanan"ı en ucuz en kolay olarak tarif edebilir miyiz? Neden olamsın...
Demokrasinin en çürük yanı bu olsa gerek; iktidarı tayin eden bu tık, aslanı çakala da boğduruyor.
Konudan saptık mı ne?
Yoo, senin şu sol köşedeki linklerin içeriği, oy vermede anlaiz yetisini uyutuyor insanın. Ya da bana öyle geliyor.