Mar 6, 2009

Denim Demon, Satan Semen


Richard Dawkins geldi buraya, bizim bolumun davetlisi olarak. Hani su Gen Bencildir (Selfish Gene) ve Tanri Yanilgisi (The God Delusion) kitaplarinin yazari. Kitaplari iyi hos da bence sadece bildigi konuda (biyoloji) ahkam kesse ve tribune daha az oynasa tam super olur. kultur, siyaset ve toplum mevzu bahis olunca Sir Dawkins benim nazarimda resmen sinifta kalmistir! 
Dikkatli blog okuyucusu basliktan meselenin Dawkins olmadigini cakozlamistir diye dusunuyorum. "Dawkins gider biz burda baki kaliriz" edasiyla kapagi yakindaki bar Sally's e attik. Wisconsin-Minnesota basket maci oldugu icin icerdeki dangozlar kafa utuledi (bu kolej takim taraftarligina ayri bi gicigim onu da sonra anlatirim). Mactan sonra mekana akan kitle, halihazirda "haftaici bi bira yeter, gulum" yorgunlugundaki biz akademik salaklarin mekandan ucmasini tetikledi. S isimli 10 yillik doktora ogrenci "gencler ben sizi eve atarim, araba var" deyince otoparka yollandik, yanimiz da A da vardi bu esnada.
Ne mi oldu? Yolda S "isterseniz Buster's da durup birer bira daha cakalim" dedi. Hala gecenin bi yarisi fitness'a gidicem diye kendimi kandiran ben bile "bana uyar gakkosum" diye cark ediverdim. birer bira ile yetinmedik haliyle (Old Speckled Hen icildi cunku! sahane ingiliz ale). donup dolasan laf musikiye degdi. Konuya nerden gelindi hatirlamiyorum ama mesele Turbonegro ya varinca, A cigligi koparadi: "Aga naaptin sen! benim amerikada karsilastigim Turbonegro bilen ilk insansin!" Ikimiz de ayni anda "ASS COBRA!" nidasi esliginde birbirimize sarildik. Meger A guney afrikada kazida iken ekipte 3 norvecli varmis, bunlar her genc erkegin Turbonegro'ya gitmesi gereken yolu gostermisler A'ya. Hayal edin: 5-6 arkeolog, bi yandan kazip bi yandan "I got erection" diye hep bir aazdan bagira bagira muzige eslik ediyorlarmis.
Turnonegro dugmesi olan bir insan olarak ben, haleti ruhiyem ne olursa olsun biri bana "Turbonegro!" desin aninda neseye, ergenlige, her turlu sapkinliga donuveririm.
Bu esnada S "aga bana da anlatin noolur ya, olm bana cd cekin lan icinde Turbonegro olsun" deyu gozlerini nemlendirmekle mesguldu ve inanin bu sahne kendisinin 3 cocuk sahibi ve Vermont'lu olmasi ile alakali degil, bas, konturbas ve gitar sahibi supersahsiyet olmasi ile alakaliydi...ya da, belki de Old Speckled Hen sayisi 3u gectigi icindi, bilemiicem.
Hepimiz, zaten her erkegin icinde yuvalanmis olan Turbojugend (Turbonegro'nun fanlarindan menkul seker&seksi denizciler) canavarini uyandirip mekandan ayrilma moduna gecmistik ki, benim bir Turbojugend olduumu ogrenen A'nin "gel opucem" israrlari ile mekanda ilgiye mazhar olduk. Isin komik tarafi bu ilgililerin icinde A'nin kizkardesinin de olmasiydi! hem de gece boyunca yan masada oturuyormus ("Ulan siz amerikalilar ne bicim insansiniz" dedirten bu ve benzeri olaylar o kadar sik gelio ki basima). dialog da sole vuku buldu:
S:aaa A? naapiosun burda?
A: Ana, S?! bakin bu benim kizkardesim...bu M bu da S. Biz de icip Turbonegro'dan bahsedioduk
S:Turbonegro ne bea?
A:homo rocknroll, norvecten. Albumleri var ASS COBRA deyu...ehuehue
S:??!!
Disari ciktigimizda biz A ile "c'mon baby smack my ass c'mon" nakaratini tekrarlarken "just flesh" turkusunden, benim aklima gelen parlak fikre ne yazik ki grubun geri kalani conformist olduklari icin prim vermedi. Halbu ki, norvecli kokenleri ile ovunen dangalak minnesotalilarin evlerine diktikleri norvec bayraklarindan birini ne guzel calip ona sarilip soyleyecektik sarkiyi...
P.S.: denim daemon demisken, kot pantelon varken baska bi bisey niye giyer ki insanlar? belki de satan semen olmadiklari icin!!!

No comments: